Failure to the extreme.

Ja du.... allting förutom Hemkunskapen. Franska provet mycket svårare än jag hade trott :S Hade nästan ingen tid på mig. Svenskan gick ok, jag och Emma smörar totalt i bok uppgiften haha. Fick bra på projektet. Lunch var kort. På hemkunskapen var det lite som ett prov. Jag var med Linn. På slutet dekorera vi maten as mkt. Värsta konstverket. Sen var det SO. Vi har ju prov imorgon och jag lovar att det kommer vara helt attack. Kyrkan är helt ond på medeltiden. Det dåliga är att hon (läraren) bryr sig inte om fakta så mycket hon vill att vi ska dra egna slutsatser, ge exempel, konsekvenser, jämförelse blah blah blah. Tvärtom från Australien. NO, börjat med organisk kemi. Sen var dagen slut. Det var en dag av mitt extremt intressanta och super duper rolig liv haha.

Varför skriver man haha? Inte direkt som det låter när man skrattar...... Det är lite mer ljust och skrik aktigt. iiiiiiiiiiiaiiiiaiiia kanske? det blev inte rätt heller....

haha= roligt, skrattar
hehe= ond
hoho= jultomte?

Asså vet inte varför jag skriver det här.....?

Nu ska jag plugga inför moder provet :P


Kommentarer
Postat av: Julia

Om du tycker din SO-lärare är attck men egna slutsater och sånt så ska du träffa min....

haha(hoho) jultomte :P

2009-10-01 @ 19:45:18
URL: http://juliabergholm.blogg.se/
Postat av: Dani

jag kan typ allt till so provet satt och skrev svaret på frågan och kunde typ allt så jag kanske får ett g+ eller om jag har tur ett vg-, håller med om slutsatser det är korkat man ska ju veta fakta andra behöver ju inte veta mina åsikter och sånt :) <3

2009-10-01 @ 20:53:01
Postat av: E.M.M.A

Hahah, MVG Next (i svenska) för oss melica ;D



smöra smöra (vårt nya motto typ när det gäller myskoboken)

2009-10-03 @ 22:11:00

Kommentera inlägget här:

Write your name here:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Do you have a blog?

What's on your mind?

Trackback
RSS 2.0