Epicness- not even a word

Ok.

Så idag så, asså jag vet att det kanske inte det är världens mest intressanta att läsa men whatever jag har inget bättre att skriva om.

Började med orientering.-__- Sen var det franska det gick bra förutom att jag tappa bort min bläckpenna. Mentor var efter det och det var inget speciellt förutom att vi fick nya placeringar, sitter brevid Anja :) Och efter det var det träslöjd. Min lilla kista börjar ta form. Lyssna mkt på musik idag eftersom jag laddade min 1GB stenålders ipodnano igår :o

Några favoriter:


21 Guns- Green Day


Light Surrounding You- Evermore


Shadow of the Day- Linkin Park

Ja du sen var det lunch. Temat: Börja i tjej innefotbollslaget?
Bara matte efter. Då var det slut på dagen. Men jag hade ju engelska efter. Max och Andre var där med mig och Axel oxå som kolla på mina 25 mest spelade låtar på min ipod. Men såklart var det de allra äldsta låtar som jag aldrig lyssanr på. tex. Eye of the Tiger. haha Melica: Dålig musiksmak............... de låtar som jag lyssnar på tycker nog många inte e så bra. Tillexempel White Lies. Men de är bäst! :P


Kommentarer
Postat av: jag

hej testar

2009-09-29 @ 20:03:31
Postat av: Sandra

Ååååh gud vad fin den blev :D Du har ju blivit värsta proffset nu :D :D

2009-09-29 @ 20:56:55

Kommentera inlägget här:

Write your name here:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Do you have a blog?

What's on your mind?

Trackback
RSS 2.0