SJUK

Hej nu har jag varit hemma från skolan 2 dagar i rad eftersom jag är sjuk -___-
Har inte gjort så mkt har bara sovigt, gjort ingenting, tittat på projektrunway och pluggat. Imorgon måste jag nog göra barnkonventionengrejen. Panik. Men who cares.
Imorgon är det oxå bild.
Så har spenderat dom här dagarna i mina glasögon och mjukisbyxor.
Har inte så mkt att säga. OOO jag skrev ett brev till min kompis i AUS.
ehm det var allt.
Kmr inte blogga så ofta eftersom datorn är retard men jag ska försöka när jag kan.

Hoppas allt e bra med er och tack för all postiv feedback från halloween middagen!



Kommentarer
Postat av: Julia

Om du inte har bloggat innan dansen imorrn får du en smäll på huvudet ;)

2009-11-16 @ 18:43:17
URL: http://juliabergholm.blogg.se/
Postat av: Dani

Melica om du har en blogg så får du ta och blogga!!!! :)

2009-11-22 @ 19:22:39

Kommentera inlägget här:

Write your name here:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Do you have a blog?

What's on your mind?

Trackback
RSS 2.0